FANDOM

Steam-0.jpg

Takto by mal Steam vyzerať. (Obrázok je menší tak naň klikni aby sa ti otvoril).

Steam je digitálne diktátorstvo lepšie známe ako Platforma na digitálnu distribúciu hier, Herných videí a obrázkov

Steam
Fuck-steam.gif

Vývojár

Valve Corporation

Účel

Vyprázdnenie vašej peňaženky

Prvýkrát vydané v

12 September 2003

Webstránka

http://store.steampowered.com/

alebo aj softvéru ktorý nieje hra. Založil ho Valve.

Vývoj Edit

Zo začiatku bol zámer Steamu na to aby mohol Valve updatovať ich hry, ale ako pokračoval vývoj Valve si uvedomil, že toto by bol ideálny spôsob ako kontrolovať komunitu. Takto prišiel aj spôsob ako s touto službou sťahovať do počítačov nechcené súbory.

Pred prvým vydaním sa Valve pokúšal nanútiť tieto smeti aj ostatným spoločnostiam dúfajúc, že im pomôžu zviditeľniť ich diktátorstvo. Valve nemal veľa úspechu, ale aj tak pokračoval vo vývoji, počas tejto časti Valve nemal ešte vymyslené vhodné meno a preto rozmýšlali nad menami ako "Virtuálny zlodej" alebo "Extraktor peňazí".

Začiatok diktátorstva Edit

Aby oznámili novo vydanú blbosť Valve začal spolupracovať zo spoločnosťami ako Gamespy. Veľa vývojárov a vydavateľov bolo nalákaných aby umiestnili svoje hry na steam. A mali šťastie pretože tisícky ľudí sa začali riadiť týmto diktátorstvom. Steam je teraz rozhodujúci faktor medzi tým ktoré indie hry budú úspechom a z ktorých sa predá len pár kópií.

Nutnosť byť online Edit

Kvôli stále väčšej popularite Steamu si musia ľudia na nainštalovať túto platformu aby mohli hrať niektoré hry. Nejaký inteligent vymyslel, že bude skvelý nápad ak aj hry, ktoré nemajú multiplayer alebo nejaké iné online možnosti bude musieť byť hrané so Steamom pripojeným na internet. A preto pokiaľ by mal Valve napríklad nejakú nehodu 7 miliónov používateľov Steamu by mohlo byť len naštvaných lebo by nemohli sťahovať ani hrať ich hry.Fuckthelogic.

Zákaznícka podpora Edit

Steam je známy svojimi zľavami počas ktorých si ľudia kúpia a hrajú ich raz, dvakrát a vo vzácnych prípadoch aj trikrát a to väčšinou len pre achievementy (ak ste lenivý získavať tie sračkovské achievementy môžete použiť toto: Steam Achievement ManagerDostanete VAC Nepoužívať) ←KURVA SPRAV TO!!!. Ďalšia vec vec je, že steam vôbec nepremieňa meny a to znamená, že hra stojí toľko isto v eurách aj dolároch a v Austrálii bežne aj dvakrát viac ako bežne. A čo dostanú zákazníci za odmenu? Najhoršiu zákaznícku podporu! Nieje tam žiadny iný spôsob ako ich kontaktovať okrem E-mailu. No a potom musíte počkať kým podpora odpíše. Veď oni odpíšu. Niekedy...

Steam Market Edit

Rýchlo vám vysvetlíme ako Steam Market funguje:

Sú ta idioti ktorý si za reálne peniaze kupujú kartičky

Sú tam inteligenti ktorý predávajú kartičky a tým zarábajú

Sú tam géniovia ktorý vytvorili tento systém kde inteligenti predávajú idiotom a teraz dostanú časť peňazí z každej veci predanej na Steam Markete.

Steam neznáša Európu a Austráliu Edit

Steam Prices.jpg

O 30% viac? Zmierte sa s tým Austrálčania!

Ako sa už spomínalo predtým Steam nezaujíma nič iné ako U(as)SA a preto necháva ceny eura a doláru rovnaké. (Pre informáciu kurz je 1 USD = 0.9221 €). No a Austrálčania majú jednoducho smolu lebo si za hry musia priplatiť asi dvakrát toľko ako v dolároch

Fórum a chat Edit

Ako akákoľvek iná herná komunita väčšinu používateľov tvorí skupina nekultivovaných idiotov všade zo sveta, ktorých jediný účel je dávať "headshoty, quickscopy a noscopy" (za pomocou hackou) zatiaľ čo vymieňajú farebné (zbytočné) čiapky.

Takisto si na steame môžete pridávať priateľov a chatovať s nimi, väčšina správ ale vyzerá asi takto:

Ahoj videl som tvoje itemy a rád by ich vymenil za [meno vzácnej veci]. (Toto vám často napíšu aj keď nemáte v inventári žiadne veci).

Prosím klikni sem [odkaz ktorý vás pripraví o účet] aby si videl moju ponuku. (Ak kliknete na takýto odkaz máte po účte a so Steam podporou to ani neskúšajte ak budete mať šťastie tak vám za niekoľko miliónov rokov odpovie).

Sú v tom nejaké mínusy?

Also on FANDOM

Random Wiki